HTML

Kapcsolat




Friss topikok

2013.01.25. 10:32 Lokál Patrik

Gyönyörű vagyok


ELKÖLTÖZTÜNK! Az új oldal: emelj.com


Igen. Legyünk kurva erősek, gyorsak, robbanékonyak, kitartóak, hajlékonyak. De azért akármit is mondunk, nagyon szeretünk gyönyörűek lenni. Bizony: nem szeretNÉNK, hanem szeretÜNK - mert már most elképesztően jól nézünk ki. Mi kellett ehhez? Csupán annyi, amit itt ebben a pár posztban annyiszor megírtunk (és még meg is fogunk).

Csupán erősek akartunk lenni, de amikor gecire erősek lettünk, észrevettük, hogy gyönyörűek is lettünk emellett. Először kicsit meglepődtünk, de már nem bánjuk, hogy így alakult.

Ne szégyelljük felvállalni az önimádatot! Ne álszerénykedjünk vagy féljünk bevallani, hogy igenis: földön járó, húsvér görög istenségek vagyunk. Ezért is csináltuk. Ezért csináljuk. Mi más motiválhatna minket jobban, mint az, hogy imádjuk saját magunkat, vonzóak vagyunk: a férfiak irigykednek és csodálnak, a nők pedig szerelmesek belénk és lépten-nyomon fogdosni akarják forró sziklaként feszülő izmainkat?

Mert nincs szebb dolog a földön, mint én magam. Ahol és amikor csak tehetem, gyönyörködöm saját magamban,  az Én testemben - gyönyörködöm a saját művemben: abban a páratlan, élő szoborban, amit én magam hoztam össze az elmúlt időszakban élvezetes kínok közepette, elsősorban saját magamnak. Amíg mások söröztek, cigiztek, vízipipáztak, szivarozgattak, tévéztek, koktélozgattak, éttermezgettek, túráztak, szigetköröket futottak, túlóráztak - addig én emeltem. Kitartóan és endorfingőzös élvezettel. Tükör, fénykép, videófelvétel: minden alkalmat megragadok arra, hogy életem legjobb formáját az összes, lehetséges dimenzióban megörökítve viszontláthassam. Legszívesebben buzi lennék, és saját magammal járnék.

Nem tudok betelni a látvánnyal. Nem tudom eleget bámulni a tükörben, ahogy a 120 kilónyi deadlift közben szinte tökéletesen zsírtalanított és víztelenített alkaromon kirajzolódik minden kis összefonódó izomrost és a kőkemény erek hálózata, ahogy a mellkasomhoz tapadó bicepszen is kidülled közben a véna - ahogy hiába lóg rajtam még a húsz kilónyi tárcsa, én csak húzódzkodom, felcsúszott pólóm alól kivillan pár abdominális kocka és a kidolgozott, kis érrel befutott Adonisz-öv... és tudom, látom a szemem sarkából, hogy néznek. 

Ahogy az öltözőben, megszabadulva csatakos ruhámtól, őrülten elválik egymástól minden kis fáradt izmom, a hátam már szálkás, a pengeéles latissimus dorsi V-szárai lassan a 45 fokot közelítik, eresedik a deltoid, a négyfejű lábizom szemtelenül definiált - felszalad egészen a medencecsontig, a lábikrám pedig mintha önmagában milliónyi, bivalyerős kis rostból állna, az utca másik feléről is kiszúrni. Olyannyira szép rajtam minden, kár volna hagyni, hogy bármiféle szőrzet, tetoválás vagy ékszer csúfítsa  el a páratlan látványt.

Őt - isteni testünket - szeretni kell, megbecsülni, jutalmazni. Kizsákmányolni tilos! Hatékonyan dolgoztatom: rendesen pihentetem és segítem a regenerálódásban: Kobe-marhaként csakis értékes és finom táplálékkal töltögetem, szinte érzem, ahogy a frissen elfogyasztott keménytojás és a különféle húsfélék sejtjei máris "Egyszer volt, hol nem volt: az Élet"-szerű jelenetekben szorgosan, fütyörészve állítják helyre a roncsolódott rostocskákat, sajgó izületeket, épülnek be. 

Altatom, kikapcsolom, pihentetem. Sok kényelmes ülés, fekvés, simogattatás, cirógattatás, szeretgetés, lazítás.

Megköszöni, hálás lesz érte. Még szebb leszek. És Ő is még szebb lesz.

És talán erősebb is.

13 komment

Címkék: vélemény szálkásítás


A bejegyzés trackback címe:

https://emelj.blog.hu/api/trackback/id/tr385042067

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Refuse/Resist! 2013.01.25. 12:34:52

no, azért megnyugattatok, hogy az ekto géneknek is megvan a hátránya :)

Zoe_the_Genius 2013.01.25. 15:33:12

Adonis öv! Ma is tanultunk valamit! Megyek edzeni.

[corristo] 2013.01.25. 18:33:33

ez elég körülményes és nyakatakert megfogalmazása volt annak, hogy buzik vagytok. de ez nem baj, nem fogunk titeket kevésbé szeretni. és hát nagyon bátor dolog magyarországon az ilyen típusú kijövetel, én szurkolok!

Squatting Stingray · http://emelj.blog.hu 2013.01.25. 19:20:04

@[sy]: az mondjuk kemény, hogy langyik vagyunk, rajtunk kívül mégis mindenki úgy edz a teremben mint egy buzi. :)

crazyfish 2013.01.25. 19:41:10

....Az önfejlesztés önkielégítés. De az önpusztítás...:DDD

crazyfish 2013.01.25. 19:45:03

...„Más szemmel kezdtük nézni a világot. Mindent és mindenkit kritikusan méregettünk. Sajnáltam a kondizókat, akik úgy akartak kinézni, ahogy Calvin Klein és Tommy Hilfiger előírja nekik.”

hirtelen ez a két mondat jutott eszembe...(copyright: harcosok klubja)

Squatting Stingray · http://emelj.blog.hu 2013.01.25. 21:17:20

@crazyfish: klasszikus! :) Mondjuk a fennkölt mondanivalóhoz képest Brad Pitt azért egész jól leszálkásított.

Refuse/Resist! 2013.01.25. 23:09:16

még mindig mondhatjátok, hogy tulajdonképp vicceltetek, ez az írás csak paródiája volt a most menő emelési trendet meglovagló feszengők hozzáállásának.
Délelőtt olvastam, és most edzés után kerülgetett a gondolat, hogy talán az egész cikk szívatás, a 120 kilós deadlift meg a szánalmas pumpáló testépítőt jelenti, és most meg majd magyarázkodhatok a kommentem miatt. Aztán belenéztem még egyszer :(((
Ha meg kitörölnétek a linkeket (++ builder.hu-s cikkeket belinkelgetni), a deadlifet kicserélni bicepszezésre -> EPIC BODYBUILDING-FIKÁZÓ poszt.

Lokál Patrik 2013.01.26. 07:48:49

@Refuse/Resist!: Én azért reménykedem, hogy valahogy túlteszed magad ezen :)

crazyfish 2013.01.26. 08:28:07

@Squatting Stingray: abszolút...:))
másként nem is működhetett volna a film...egy skizó lázadása a fogyasztói társadalom ellen, jól hangzik és van benne valami de végül mindenki maga dönt:))...

Refuse/Resist! 2013.01.28. 11:40:27

@Lokál Patrik: most nyilván nem fogok besértődni és tüntetőleg kijelenteni, hogy nem olvaslak. (mivel nem vagyok buzi ;DDDD)
ugyanakkor kicsit elszomorított, hogy a guggolás+deadlift ennyire nem véd a bebuzulás ellen :(((((((((((((((
azért még tennék egy kísérletet:
mostantól minden Chris Krueger (és hasonló jellegű) video után nézz meg 3-4 Fedor Emelianenko meccset!

Refuse/Resist! 2013.01.30. 22:40:31

olvasgattam ma este a mestert, többek közt ez is a témába vág: "If you want to look like a bodybuilder, that's fine with me. That is a matter for you to discuss with your God and your psychologist."
süti beállítások módosítása